Kuala Lumpur 17. januára (TASR) - Zdravotne postihnutá Malajzijčanka Nursamawati Mahmud (33) používa jazyk na vstup do účtov sociálnych médií vo svojom smartfóne, aby mohla na trhu spropagovať rodinnú firmu predávajúcu sóju a čili omáčku. Informovali o tom v stredu miestne médiá.Úsilie mladej ženy zvýšilo predaj rodinnej omáčky "Mahmudah" od roku 2015 na približne 4000 fľašiek mesačne, uviedla malajzijská štátna tlačová agentúra Bernama.Nursamawati je najstaršie z piatich detí a má deformované ruky a chodidlo.Jej matka Saudah Shaari uviedla, že dcéra je "veľmi odhodlaný a silný človek"."Hoci náš odbyt tento rok trochu nepriaznivo ovplyvnila konkurencia... dcéra sa nikdy nevzdáva a neustále pracuje so svojím smartfónom, aby firmu spropagovala," povedal 55-ročná matka.3 jam dem