Bratislava 16. mája (TASR) - Občianske združenie (OZ) Červený Nos Clowndoctors získalo ocenenie Superbrands. Zaradilo sa tak medzi jednu z najkvalitnejších značiek na slovenskom trhu na rok 2013."Ocenenie Superbrands získavajú len spoločnosti, ktoré môžu slúžiť ako príklad pre ostatné, so snahou rozvíjať a zlepšovať sa, preto si ho veľmi vážime. Je to ocenenie práce celého nášho tímu, ktorý sa každý deň usiluje prinášať radosť a smiech na tváre tých, ktorí to potrebujú najviac," priblížila riaditeľka OZ Červený Nos Clowndoctors Zuzana Ambro.Program Superbrands je najvýznamnejším celosvetovým systémom hodnotenia a oceňovania značiek. Funguje v 88 krajinách sveta vrátane Slovenska. V každom štáte je ocenenie udeľované na základe hodnotenia verejnosti a nezávislých uznávaných expertov.Červený Nos Clowndoctors pôsobí v 39 nemocniciach a dvoch liečebných zariadeniach po celej SR. V súčasnosti sú profesionálni zdravotní klauni považovaní za účinnú súčasť liečebného procesu na detských oddeleniach nemocníc vo svete. Ako terapeutický prostriedok v procese uzdravenia používajú smiech, pričom mesačne absolvujú viac ako 165 návštev v nemocniciach.TASR informovala Hana Némethová z OZ Červený Nos Clowndoctors.